انسان خاکی

jane

غرق رویا
انسان خاکی

خدایا به دستانم نگاه میکنم..... این دیگر چیست من از تو قدرت خواستم و تو دستان خاکی به من دادی؟ که به هر گوشت و پوستی دست میزنم گناه کرده ام؟ خدایا در این دنیا دستانی از آهن میخواهم که بدون گناه با دنیای بیرون تماس پیدا کنم هر چند که دیگر لطافت گل را احساس نمیکنم ولی انسانیت را با همین دستان آهنین میخرم....و تا ابد انسان میمانم.....بنده ی تو.



نظرات شما عزیزان:

queen
ساعت11:15---23 تير 1392
بسيار بسيار بسيار زيبا بود.واقعا زيبا بود.
خيلي ممنون كه به سرزمين پريا سرزدي ومطالبمو خوندي واز همه مهم تر اينكه نظر گذاشتي!بازم ازين كارا بكن من لينكت ميكنم.


تنهای شیطون
ساعت12:22---18 تير 1392


روژینا
ساعت8:35---18 تير 1392
عزیزم خیلی قشنگ مینویسی واقعا محو نوشته هات شدم راستی یادم رفت از این که به وبلاگم اومدی تشکر کنم دوست خوبم خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنیم
پاسخ:ba tabadol link movafegham


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 13 / 4 / 1392برچسب:,ساعت1:12توسط jane |